SKOGSBARN

mina fotograferingar | en fotoblogg

säljer kläder! DEL 1

Kategori: Allmänt

priset kan diskuteras gäller alla plagg

 

linne stl 38/40 20kr 

 

maxi kjol stl XL 40kr

för stor för mig, mjukt tyg, knappt använd
 
 

fränt linne stl 42 20kr

 

tunn t-shirt stl 42 30kr 

dragkedja på baksidan, bra skick, genomskinlig. trycket ska se slitet ut
 

tank top linne stl L 20kr

 
 

troligen stl M/L 40kr

väldigt bra skick
 
 

aldrig använd! stl 36  30st 60 för alla

de höga priset pågrund av att dom var väldigt dyra när ja köpte dom från affären. Hipster model
 

superman muscle t-shirt stl L 30kr

trycket ska se slitet ut
 

fin t-shirt stl M/L 30kr

 

lite kort t-shirt stl L 30kr

 

väldigt fin t-shirt stl L 50kr

sitter väldigt bra på
 

grova tajts stl XL 20kr

dom är grå
 

plus size jeans ripped stl 46 60kr

knappt använda, super stretch, väldigt bekväma säljer för dom är för stor för mig
 

svarta ripped jeans stl 46 40kr

extremt snygga på, rippningen är snyggare när man har på sig dom. säljer för dom är för små för mig
 

ripped jeans stl 32? 50kr

ser bäst ut på väldigt smala ben
 

super fräna jeans stl 43? 80kr

i bra skick, bra märke, säljer för dom är för små för mig synd nog 
 

vinterjackan stl vuxen? 300kr

den är så dyr pågrund av att ja älskar den men jag behöver pengarna och ja som är ganska stor ser ut som ett berg i den. perfekta vinterjacan då den är super varm och gosig.
 

vintage maxi kjol stl L/XL? 100kr

dyr då den är vintage typ och väldigt fin
 
 
 

hängselshorts stl S/M 60kr 

aldrig använd, stog onesize när ja köpte den men skulle gissa på S eller M men ser nog bäst ut på S. ja köpte dom dyrt.
 

jumpsuit stl M 200 kr

extremt snygg jumpsuit men tyvärr för liten för mig. dyr för att den ligger nära hjärtat haha
 

maxi kjol stl L-XL 50kr

superlätt att röra sig i då den är vid eller vad man ska säga
 

modern klänning stl M 100 kr

bra passform, till knäna typ
 

tajt känning/lång t-shirt stl L 40kr

kan bli buren av sågott som alla storlekar beror på vad man vill ha den till
 
 
 

vintage shorta stl M 50kr

fotade den bakåfram haha, ger midja, finns aelvaddar som lätt kan klippas bort, väldigt cool
 
 

kjol stl 42 40kr

väldigt cool, dock för liten för mig
 
 

shorts stl 34 20kr 

 
 

pjamas shorts? stl 38 20kr

stretchiga, sköna
 

kofta? stl L/XL 40kr

varm å härlig
 

skitsnygga jeans stl S? 60kr

skiiiit snygga på små ben killar som tjejer! önskar att ja kunde ha dom själv
 
 

"mom jeans" stl S? 40kr

såna här är väldigt inne just nu
 

svarta mom jeans stl S-M 40kr

stretchiga snygg passform
 

vanliga jeans stl S-M 20kr

jag kan rippa dom eller bleka om nån vill fast då höjer priset till 40kr
 
 
 
 
 

vanliga jeans stl 38 30kr

 

jeans stl S-M 20kr

 
 
 

mjuka jeans stl M-L 50 kr

insydd bakmidjan, utsvängde byxben kommer in i mode igen, extremt sköna
 
 

coola jeans stl S-M 30kr

 

supersnygga shorts stl S 60kr

skiiit snygga, önskar att ja kunde ha dom, väldigt inne just nu
 
 

blek-dip die jeans stl 26 40kr

högmidjad
 

jeans dip-die stl 32 50kr

lika som innan fast större och lågmidjad
 
 
 
 
vid intresse kontakta mig
 
facebook PM: clara öst (helst här)
kik: clarahourse
instagram DM: im_the_epic_one
eller kommentera ditt nummer för ja kan inte mitt xD